Montag, 23. September 2013

Warte nur bald ...

Irgendwie hat es mich gepackt und ich habe mir mal wieder was gekauft. Unter anderem dies:
Ist unterwegs zu mir. Den Schrank wollte ich wegen der Griffe schon länger haben. Dann freue ich mich noch auf ein Schlafzimmer mit einem Frisiertisch, auf den ich auch schon länger ein Auge geworfen hab.

3 Kommentare:

  1. Love the cabinet. I can see why you wanted it. Great finds =0)

    AntwortenLöschen
  2. Wonderful stuff!! The radio is great...well it all is!
    Dory

    AntwortenLöschen
  3. Hi Pepper and Dory, nice you like the stuff I found. I'm planing a room with two stories, but open. We say Galerie - is it the same in english? My new Lego is good for different rooms and I'm really looking forward to get the furniture.
    Hugs to you both!!!

    AntwortenLöschen